Green Coffee VS Κανονικός Καφές: Ποιες Είναι Οι Βασικές Διαφορές;

Πράσινος καφές VS κανονικόςΣε τι διαφέρει ο πράσινος καφές (green coffee) από τον κανονικό; Πώς λειτουργούν στο αδυνάτισμα και στην γενικότερη υγεία μας; Όλες οι πληροφορίες είναι εδω. Συνεχίστε να διαβάζετε!

Ο λεγόμενος green coffee είναι ένα από τα πιο περιζήτητα ροφήματα στις μέρες μας. Η επανάσταση του πράσινου καφέ έχει παρατηρηθεί σε ολόκληρο τον κόσμο και οι άνθρωποι από όλες τις χώρες τείνουν να τους αρέσει ιδιαίτερα, κυρίως για τα οφέλη που έχουν παρατηρηθεί στο αδυνάτισμα και την αντιγήρανση.

Όπως λέει και το όνομα του, το Green Coffee είναι προϊόν που κατασκευάζεται από τους κόκκους πράσινου καφέ. Η επιστήμη της παραγωγής καφέ από κόκκους καφέ χρονολογείται από το 1100 μ.Χ. Οι ντόπιοι της Ερυθράς Θάλασσας ήταν ο πρώτοι άνθρωποι που παρασκεύσαν κόκκους και καφέ από αυτό.

Ο πιο καθοριστικός παράγοντας που είναι ακόμη πιο δελεαστικός από τη γεύση του ίδιου του πράσινου καφέ, είναι το πλεονέκτημα που συνδέεται με αυτόν.

Μιλάμε πάντα για τα αποτελέσματα του στο κάψιμο του λίπους!

Οι κόκκοι του Green Coffee είναι συνήθως ακαβούρντιστοι και προτιμώνται κατά τον ίδιο τρόπο από πολλά άτομα που προτιμούν αυτόν τον πράσινο καφέ. Ο λόγος πίσω από την προτίμηση αυτή είναι τα υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών στα μη καβουρντισμένα φασόλια (green coffee beans) που μειώνουν την ταχύτητα της γήρανσης και βοηθούν το σώμα στην καταπολέμηση των ελευθέρων ριζών.

Επιπλέον, το χλωρογενικό οξύ σε αυτά τα φασόλια είναι γνωστό ότι αυξάνει το μεταβολισμό του ανθρώπινου οργανισμού βελτιώνοντας έτσι την υγεία του.

Υποστηρίζεται μάλιστα έντονα από τους περισσότερους εμπειρογνώμονες ότι η κατανάλωση Green Coffee με μια σωστή διατροφή και τακτική άσκηση μπορεί να κάνει θαύματα στην υγεία ενός ατόμου και να τη βελτιώσει θεαματικά.

Ο πράσινος καφές θεωρείται από πολλούς ως το καλύτερο συμπλήρωμα αδυνατίσματος. Αυτό το πλεονέκτημα των Green Coffee Beans μερικές φορές ωθεί πολλούς να το καταναλώνουν ως χάπια αντί σε μορφή εκχυλίσματος, καθώς το χάπι έχει λιγότερη ποσότητα της καφεΐνης , αλλά επίσης έχει αποδειχθεί ότι είναι ευεργετικό στην υγεία.

Green Coffee VS Κανονικός Καφές: Ποιες Είναι Οι Βασικές Διαφορές;

(Εικόνες: nutrilea.comfitday.com)

Το φρέσκο ​​άρωμα του Green Coffee και η λιγότερο έντονη γεύση του το καθιστά πιο γευστικό από οποιοδήποτε κανονικό φλιτζάνι καφέ.

Είτε ως ένα περιστασιακός χρήστης καφέ ή ως εθισμένος ή ακόμα και ως κάποιος που δεν ξέρει πολλά για τον καφέ, όλοι τυχαίνει να δείχνουν μια κλίση στον Green Coffee αφού απολαύσουν μια κούπα από αυτόν.

Το ποσό της καφεΐνης που είναι πολύ λιγότερο στους κόκκους Green Coffee από ό, τι στους κανονικούς κόκκους καφέ είναι ένας σημαντικός παράγοντας σε αυτό που βρίσκει τη θέση του στην προτίμηση των καταναλωτών καφέ.

Τα χαμηλότερα επίπεδα καφεΐνης επιτρέπουν σε κάποιον να πίνει καφέ με λιγότερη ποσότητα ζάχαρης από το κανονικό και ως εκ τούτου αποδεικνύεται πιο ευεργετικό για την υγεία κάποιου.

Οι περισσότεροι από τους γιατρούς και εμπειρογνώμονες σε θέματα υγείας συμβουλεύουν τον κόσμο να στραφεί στον Green Coffee, δεδομένου ότι έχει μόνο 20 γραμμάρια καφεΐνης ανά μερίδα που είναι κατά πολύ λιγότερο από ένα φλιτζάνι κανονικού καφέ .

Αν και μπορεί κανείς να υποστηρίξει ότι ο καφές που παράγεται από καβουρδισμένους κόκκους καφέ θα έχει επίσης τα ίδια οφέλη για την υγεία, το καβούρδισμα εξαλείφει εξ’ ολοκλήρου το ιδιαίτερα σημαντικό χλωρογενικό οξύ και τα αντιοξειδωτικά από τους κόκκους και έτσι μένει μόνο η καφεΐνη.

Άλλη ευεργετική δράση της κατανάλωσης Green Coffee είναι τα ισορροπημένα επίπεδα σακχάρου, που βοηθούν στην απώλεια βάρους η οποία είναι ένα ουσιαστικό πράγμα για τους περισσότερους στο σύγχρονο κόσμο.

Η βελτίωση της αρτηριακής πίεσης η οποία εμποδίζεται συνήθως από τον καφέ, αλλά και η καλυτέρευση των καρδιαγγειακών λειτουργιών του σώματος ενός ατόμου, είναι επίσης ένα θετικό σημείο του. Μερικά από αυτά τα θετικά αποτελέσματα της κατανάλωσης Green Coffee αναλύονται παρακάτω.

Πώς η Κατανάλωση Green Coffee Βοηθά στο Αδυνάτισμα;

Πώς η Κατανάλωση Πράσινου Καφέ Βοηθά στο Αδυνάτισμα;

H τακτική κατανάλωση Green Coffee έχει φανεί χρήσιμη για πολλούς στο να χάσουν βάρος. Άνθρωποι σε όλο τον κόσμο κατά μέσο όρο διαπιστώθηκαν ότι έχασαν περίπου 15 κιλά μετά τη συνεχή χρήση πράσινου καφέ σε ένα χρονικό διάστημα 3 μηνών.

Αυτό το τεράστιο ποσοστό επιτυχίας έχει χρεωθεί στο χλωρογενικό οξύ που περιέχεται στους κοκκους Green Coffee από επιστήμονες ομόφωνα. Το εκπληκτικό σημείο που δίνει τη συνολική πίστωση της απώλειας βάρους στον Green Coffee, είναι ότι τα άτομα ήταν σε θέση να ξεφορτωθούν την επιπλέον ποσότητα βάρους τους, διατηρώντας όλες τις διατροφικές συνήθειες τους ίδιες, εκτός από απλά την προσθήκη μιας κανονικής κούπας Green Coffee.

Ο μεταβολισμός που αυξάνεται από το Green Coffee είναι ο κρίσιμος παράγοντας που βοηθά κάποιον να ωθήσει τα όργανα του σώματος για να λειτουργήσουν στο έπακρο και ως εκ τούτου να έχουν ως αποτέλεσμα τη μόνιμη απώλεια βάρους.

Όπως προαναφέρθηκε, ο Green Coffee έχει βρεθεί εξαιρετικά ισχυρός στη βελτίωση των καρδιαγγειακών λειτουργιών του ανθρώπινου σώματος. Το χλωρογενικό οξύ του πράσινου καφέ, είναι γνωστό για την αφομοίωση του μονοξειδίου του αζώτου από το αγγειακό ενδοθήλιο, το οποίο με τη σειρά του βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και βελτιστοποιεί τα αιμοφόρα αγγεία.

Επομένως, όχι μόνο βελτιώνει την καρδιαγγειακή λειτουργία του σώματος, αλλά επίσης τροποποιεί τη πίεση του αίματος προς το καλύτερο. Αυτή η λειτουργία του σώματος καταλήγει στη συνολική βελτίωση της υγείας και επίσης μειώνει τα επίπεδα της χοληστερόλης.

Ένας από τους πιο καθοριστικούς παράγοντες για την αύξηση των πωλήσεων και της δημοτικότητας του Green Coffee είναι η γνωστή επίδραση του στην καθυστέρηση της διαδικασίας γήρανσης του σώματος που είναι το πιο επιθυμητό πράγμα από τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Τα εύσημα για την καθυστέρηση της διαδικασίας γήρανσης πηγαίνουν στις πολυφαινόλες που περιέχονται στο Green Coffee, οι οποίες είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά και μειώνουν τις ελεύθερες ρίζες στο σώμα.

Η μείωση των ελεύθερων ριζών συνεπώς μειώνει περαιτέρω τον εκφυλισμό των κυττάρων του σώματος και βοηθά ένα άτομο στη διατήρηση της νεότητας του για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Ο Green Coffee είναι επίσης γνωστός για τη χρησιμότητα του στη μείωση των πόνων ημικρανίας όχι μόνο απλά πίνοντας το, αλλά επίσης αυξάνοντας την επίδραση των παυσίπονων στο σώμα ενός ατόμου με έναν ήπιο τρόπο.

Οι ερευνητές έχουν επίσης βρει τον πράσινο καφέ χρήσιμο στη μείωση του κινδύνου του καρκίνου του μαστού και του παχέος εντέρου, επομένως ο Green Coffee συνιστάται να προτιμάται έναντι του καστανού καφέ από τους ερευνητές.

Όπως τα περισσότερα από τα πράγματα σε αυτόν τον κόσμο, ο πράσινος καφές έχει επίσης μερικές παρενέργειες.

Η πρόσληψη ιχνοστοιχείων στο σώμα ενός ατόμου, όπως το μαγνήσιο και το κάλιο μπορεί να επηρεαστεί από την υπερβολική κατανάλωση πράσινου καφέ. Ο Green Coffee συνιστάται να μην χρησιμοποιείται από έγκυες γυναίκες, ενώ για να αποφευχθεί οποιαδήποτε από τις παρενέργειες του, συνιστάται από τους ειδικούς να μην υπερβαίνει η κατανάλωση του τα 3 φλιτζάνια την ημέρα.

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, αν χρησιμοποιηθεί κατάλληλα, οι παρενέργειες του πράσινου καφέ μπορούν να αποφευχθούν και ο Green Coffee αποφέρει μόνο ασφαλές αδυνάτισμα σε όλους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *