Μερικά Πολύ Χρήσιμα Tips Για Να Αρχίσετε Να Καίτε Λίπος Με Επιτυχία

Πιστέψτε το ή όχι, χάνοντας λίγο ή πολύ λίπος περιλαμβάνει σχεδόν την ίδια έννοια – σταθερή δίαιτα σε συνδυασμό με καρδιαγγειακή άσκηση και άσκηση βάρους.

Έτσι το κάνουν οι επαγγελματίες και λειτουργεί. Εάν είστε υπέρβαροι, ίσως να διστάσετε να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα κατάρτισης βάρους, αλλά τα οφέλη υπερβαίνουν κατά πολύ τις τυχόν κρατήσεις σας.

Η σωματική άσκηση ενισχύει την απώλεια λίπους αυξάνοντας τη μυϊκή σας μάζα και περισσότερους μυς σημαίνει περισσότερες καίριες θερμίδες (ταχύτερος μεταβολισμός). Επίσης, δίνει στο δέρμα σας έναν πιο ήχο, στενή εμφάνιση, μειώνει την αρτηριακή σας πίεση, ενισχύει τα οστά σας, βελτιώνει την ευελιξία σας, αυξάνει την ευελιξία σας, ενισχύει το ανοσοποιητικό σας σύστημα και σας δίνει περισσότερη ενέργεια και μια πιο φωτεινή εικόνα της ζωής.

Αν έχετε υψηλό σωματικό λίπος ή ποτέ δεν είχατε τη δυνατότητα να χάσετε λίπος, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να δοκιμάσετε ένα πλήρες και καλά στρογγυλό πρόγραμμα που δεν εστιάζει μόνο στη δίαιτα, αλλά περιλαμβάνει επίσης επαρκή καρδιαγγειακή δραστηριότητα και άσκηση βάρους.

Εάν είστε ήδη πολύ μυϊκή, και θέλετε απλά να χάσετε λίγο σωματικό λίπος, τότε ένα πρόγραμμα απώλειας λίπους που περιλαμβάνει τακτική καρδιαγγειακή δραστηριότητα και την κατάρτιση βάρους είναι ιδανικό για εσάς. Ο καλύτερος τρόπος για να πάρει σχισμένο και να διατηρήσετε όσο το δυνατόν περισσότερους μυς είναι η διατροφή αργά.

Η αλήθεια είναι ότι, όταν βρίσκεστε σε δίαιτα χαμηλών θερμίδων, το σώμα σας προτιμά να χρησιμοποιεί μυϊκό ιστό για καύσιμα αντί για περίσσεια σωματικού λίπους.

Έτσι, όσο πιο αργά χάσετε βάρος, τόσο πιο πιθανό είναι να χάσετε λίπος και όχι μυϊκά. Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να προσπαθήσετε να χάσετε όχι περισσότερο από 1 λίβρα – 1,5 λίβρες την εβδομάδα που είναι αυτό. Αν είστε παχύσαρκοι, τότε θα πρέπει να προσπαθήσετε να χάσετε όχι περισσότερο από το 1% του σωματικού σας βάρους την εβδομάδα. Οτιδήποτε παραπάνω και θυσιάζετε μυς.

Γυναίκες Και Αδυνάτισμα

Οι γυναίκες τείνουν να χάσουν λίπος με χαμηλότερο ρυθμό από τους άνδρες, αλλά μην το αφήνετε αυτό να σας αποθαρρύνει. Οι γυναίκες απλά αποθηκεύουν λίπος πιο αποτελεσματικά από τους άνδρες επειδή χρειάζονται κατά τη διάρκεια και μετά την εγκυμοσύνη. Καθώς τα επίπεδα σωματικού σας λίπους πέφτουν, θα παρατηρήσετε ότι η απώλεια λίπους έρχεται σε αντίθεση με το πώς τέθηκε σε. Έτσι, τα πιο πρόσφατα λιπαρά κέρδη θα βγουν πρώτα, ενώ το παλιό λίπος που υπήρχε εκεί για λίγο θα πάρει το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να χάσει.

Το πιο δύσκολο λίπος που χάνεται συνήθως κείται γύρω από τη μέση, την κοιλιά και τις κάτω περιοχές πίσω για τους άνδρες, και το άνω μέρος του μηρού και των γλουτών, περιοχή για τις γυναίκες. Το λίπος σε αυτές τις περιοχές είναι το πιο δύσκολο να ξεφορτωθεί τελείως. Αυτός ο τύπος λίπους είναι δύσκολο να χαθεί επειδή η χαμηλή ροή αίματος σε αυτές τις περιοχές εμποδίζει την κινητοποίηση του λίπους. Έτσι, εάν το λίπος δεν μπορεί να μετακινηθεί στην κυκλοφορία του αίματος για να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο, αυτές οι χειρολαβές αγάπης δεν θα φύγουν ποτέ.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα θερμογενή συμπληρώματα βοηθούν στη βελτίωση της απώλειας λίπους – αυξάνουν την κυκλοφορία σε αυτές τις δύσκολες περιοχές και κινητοποιούν το επίμονο λίπος.

Θυμηθείτε ότι δεν Μπορείτε να Εντοπίσετε Μείωση!

Αυτό που εννοώ με αυτό είναι ότι δεν μπορείτε να επιλέξετε και να επιλέξετε τις περιοχές που θα θέλατε να χάσετε το λίπος και να κάνετε ασκήσεις που λειτουργούν εκείνες τις περιοχές που περιμένουν το λίπος να εξαφανιστεί απλώς μαγικά σε αυτές τις περιοχές. Το σώμα σας δεν λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο. Ο μόνος τρόπος για να μειώσετε την ποσότητα του λίπους σε ορισμένες βασικές περιοχές είναι η μείωση των συνολικών επιπέδων σωματικού λίπους.

Καθώς χάνετε λίπος, θα βγει από όλο το σώμα σας, όχι μόνο σε συγκεκριμένες περιοχές. Αν ακολουθήσετε ένα πλήρες πρόγραμμα διατροφής και βάρους για τουλάχιστον 12 εβδομάδες, θα αρχίσετε να βλέπετε δραματικές αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα σας και δεν μιλώ μόνο για τις προφανείς φυσικές αλλαγές, μιλάω επίσης για τις ψυχολογικές και φυσιολογικές αλλαγές.

Μπορείτε να περιμένετε χαμηλότερο σωματικό λίπος (φυσικά), αυξημένη μυϊκή μάζα, αυξημένο μεταβολισμό, αυξημένη αίσθηση ευεξίας, περισσότερη ενέργεια, χαμηλότερο επίπεδο κακής χοληστερόλης, αυξημένο επίπεδο χοληστερόλης, μειωμένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, σημαντική, αυξημένη αυτοπεποίθηση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *