Διώξτε Τα Κιλά Της Εγκυμοσύνης Εύκολα Και Γρήγορα Σήμερα

Μια υγιής εγκυμοσύνη σχεδόν πάντα συνεπάγεται αύξηση του σωματικού βάρους. Αλλά τώρα που το μωρό είναι εδώ, πιθανότατα επιθυμείτε τα επιπλέον κιλά να βιαστούν και να εξαφανιστούν! Ενώ δεν θα συμβεί εν μία νυκτί, αυτές οι έξι απλές συμβουλές μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε αυτό το επιπλέον βάρος με έναν υγιή τρόπο.

1) Προσπαθήστε να χαλαρώσετε και να μην είστε σε πολύ βιασύνη για να χάσετε το επιπλέον βάρος της εγκυμοσύνης σας.

Θυμηθείτε, χρειάστηκαν 9 μήνες για να το βάλετε και θα έπρεπε να δώσετε στον εαυτό σας τουλάχιστον το μισό χρόνο για να το πάρετε πίσω. Στην πραγματικότητα, οκτώ έως δώδεκα μήνες δεν είναι ένα παράλογο χρονικό διάστημα για να δώσετε τον εαυτό σας. Ακόμα κι αν χρειαστεί ένα χρόνο για να επιστρέψετε στο μέγεθος και το σχήμα σας πριν από την εγκυμοσύνη, αυτά τα κιλά είναι πολύ πιο πιθανό να σταματήσουν, επειδή τα έχετε χάσει σταδιακά.

Σίγουρα δεν πρέπει να σκεφτόμαστε την απώλεια βάρους σε όλες τις πρώτες εβδομάδες μετά το γεύμα. Το σώμα σας χρειάζεται αυτή τη φορά για να ανακάμψει από τη γέννηση, να αναπροσαρμόσει την κατάσταση πριν από την εγκυμοσύνη και να δημιουργήσει μια παροχή γάλακτος για το μωρό σας. Εκτός αυτού, οι περισσότερες νέες μητέρες βρουν ότι μια δίκαιη ποσότητα βάρους τείνει να λιώσει από μόνη της αυτές τις πρώτες εβδομάδες, καθώς τα πλεονάζοντα υγρά που παραμένουν στο τέλος της εγκυμοσύνης βαθμιαία χύνονται.

Θυμηθείτε ότι η σταδιακή απώλεια βάρους με βάση τη λογική διατροφή και την ευχάριστη σωματική δραστηριότητα είναι η καλύτερη διαδρομή για μόνιμη απώλεια βάρους. Αυτό ισχύει ανεξάρτητα από το αν η αύξηση του σωματικού βάρους οφείλεται στην εγκυμοσύνη, αλλά όταν ασχολείσαι με όλες τις αλλαγές και τις προσαρμογές που έρχονται με ένα νέο μωρό, είναι ακόμα πιο σημαντικό να ακολουθείτε μια αργή και σταθερή προσέγγιση, ώστε να μην προσθέτετε το επίπεδο άγχους σας.

Και μιλώντας για άγχος, πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι όταν τονίζετε, το σώμα σας απελευθερώνει ορμόνες που μπορούν να συμβάλλουν στην αύξηση του σωματικού βάρους. Προσπαθήστε λοιπόν να μην προσθέσετε στο επίπεδο άγχους σας αυτή τη στιγμή, βάζοντας υπερβολική πίεση στον εαυτό σας για να χάσετε αυτό το επιπλέον βάρος πολύ γρήγορα. Αντ ‘αυτού, ακολουθήστε μια μακροπρόθεσμη προσέγγιση και βεβαιωθείτε ότι έχετε ενσωματώσει κάποια χαλάρωση στην ημέρα σας, είτε έχει έναν υπνάκο, ένα ζεστό μπάνιο ή ένα χαλαρωτικό πίσω μασάζ.

2) Τρώτε καλά και θρέψτε τον εαυτό σας με υγιεινά τρόφιμα, ώστε να έχετε την ενέργεια που χρειάζεστε για να φροντίζετε τον εαυτό σας και το μωρό σας.

Αν περιορίσετε τις θερμίδες σας, πιθανότατα θα έχετε κουραστεί, θανατηφόρες και θα χάσετε ενέργεια, καθιστώντας σας λιγότερο ικανό να ασκήσετε και λιγότερο ικανό να φροντίσετε το μωρό σας.

Κρατώντας πίσω πάρα πολύ την θερμιδική σας πρόσληψη μπορεί επίσης να σαμποτάρει τις προσπάθειές σας για απώλεια βάρους, αναγκάζοντας το σώμα σας σε «κατάσταση πείνας». Όταν το σώμα σας δεν παίρνει αρκετό καύσιμο, γίνεται πολύ πιο αποτελεσματικό στη χρήση αυτού που το δίνετε, έτσι ώστε με την πάροδο του χρόνου θα κερδίσετε πραγματικά βάρος αντί να το χάσετε. Είστε πολύ καλύτερα να τρώτε καλά και να πάρετε τακτική, μέτρια άσκηση για να βοηθήσει να ρίξει αυτά τα επιπλέον κιλά.

Θυμηθείτε όμως ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στην κατανάλωση και την καλή κατανάλωση! Εάν τρώτε θρεπτικά τρόφιμα, πιθανότατα θα νιώσετε γεμάτα γρηγορότερα και πιθανότατα θα χρειαστεί λιγότερες θερμίδες από ό, τι εάν τρώτε τρόφιμα «άδειων θερμίδων» όπως το άσπρο ψωμί και τις πατάτες τηγανητές. Τρώτε μια ποικιλία από υγιεινά τρόφιμα, όπως άφθονα φρέσκα φρούτα και λαχανικά και σιγουρευτείτε ότι λαμβάνετε μια σωστή ισορροπία των κυριότερων θρεπτικών ουσιών (πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και υγιή λίπη). Μπορεί να θέλετε να μιλήσετε με το γιατρό ή τη μαία σας για να συνεχίσετε να παίρνετε το προγεννητικό σας πολυβιταμινούχο ή άλλα συμπληρώματα, τουλάχιστον κατά την αμέσως μετά τον τοκετό περίοδο.

Το Snacking είναι κάτι που πιθανότατα θα θέλατε να κάνετε πολλά, είτε επειδή μπορεί να μην έχετε πάντα χρόνο για να προετοιμάσετε ένα γεύμα, είτε επειδή οι απαιτήσεις της φροντίδας ενός νέου μωρού σημαίνουν ότι πεινάτε πιο συχνά.

Από την άλλη πλευρά, προσπαθήστε να μην το παρακάνετε.

Η εγκυμοσύνη ή το θηλασμό ενός μωρού δεν είναι άδεια για να απολαύσετε ένα μπουφέ χωρίς φαγητό, ακόμη και αν είναι θρεπτικά! Τρώτε όταν είστε πεινασμένοι, κάνετε τις επιλογές υγιεινής διατροφής τις περισσότερες φορές και θυμηθείτε ότι το μωρό σας υπολογίζει σε εσάς να επιλέγετε σοφά εάν θηλάζετε, οπότε κάνετε αυτές τις θερμίδες να μετρήσουν με θρεπτικά συστατικά.

Στο δεύτερο μέρος αυτού του άρθρου, θα μάθετε γιατί η κατανάλωση άφθονου καθαρού νερού είναι σημαντική για την απώλεια βάρους γενικά και για την απώλεια βάρους μετά τον τοκετό ειδικότερα. Επίσης, θα μάθετε πόσες θερμίδες ημερησίως θα χρησιμοποιήσετε με το θηλασμό του μωρού σας. Το τρίτο μέρος θα σας διδάξει πώς μπορείτε να κάψετε επιπλέον θερμίδες εύκολα και ευχάριστα χωρίς να χτυπάτε και να πίνετε στο γυμναστήριο. Θα μάθετε επίσης το μυστικό που χρησιμοποιούν οι καταλαβαίνω νέες μητέρες για να κάψουν χωρίς κόπο έως και 200 επιπλέον θερμίδες ημερησίως – δηλαδή 2 κιλά το μήνα χωρίς επιπλέον προσπάθεια!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *